Психолого-педагогічна реабілітація передбачає подолання і корекцію наявних у дитини порушень: рухових, мовних, інтелектуальних, поведінкових розладів, порушень спілкування, недостатності вищих психічних функцій (наприклад, просторових порушень), підключення компенсаторних можливостей. Процес реабілітації включає в себе широке коло заходів. Головною метою психолого-педагогічної реабілітації дитини с особливими потребами – допомогти їй стати самостійною в житті настільки, наскільки це можливо та сформувати активну життєву позицію.

Завдання професіоналів санаторію структурувати підхід до дитини, підвищити компетентність батьків, дати змогу батькам закріпити отримані результати вдома та використовуючи набуті знання, займатися розвитком дитини в подальшому.

Види психолого-педагогічної реабілітації

Психологічна реабілітація передбачає соціально психологічний супровід дитини з особливими потребами та тісну взаємодію з його батьками, з  педагогами та іншими фахівцями санаторію…

Логопедична реабілітація надається дітям з мовленнєвими патологіями: загальним недорозвитком мовлення, алалією, дизартрією, заїканням, дислалією, дисграфією, риналолією…

Педагогічна реабілітація  органічно сполучає в собі навчання та виховання на основі пробудження і підтримки дитячої активності. Удосконалюючи свої вміння, дитина поступово набуває почуття…

Записатися на консультацію:

Бажаєте отримувати наші новини?

Підпишіться

Записатися на консультацію: